czwartek, 23 stycznia 2014

Liebster Award.

Hej, hej. Myślałam, że to już koniec nominacji i odpowiedziałam na pytania wczoraj. Okazało się, że zostałam nominowana już 4 raz przez Kimberley Howard, autorkę blogu : http://r5-my-life-and-my-history.blogspot.com/ . Dziękuję kochana. <3

A teraz pytania od niej :

1. Jak zaczęła się twoja przygoda z blogowaniem?
- Spontanicznie. Po prostu już wcześniej zaczęłam pisać opowiadania na kartkach, a pewnego dnia postanowiłam je zacząć publikować. :D

2. Dlaczego opowiadanie właśnie o R5?
- Ponieważ oni są jednym z moich ulubionych zespołów i pisząc o nich czuję się jak bym spełniała swoje największe marzenia. :)

3. Ulubiony film?
- TBM, Szybcy i wściekli, The Last Song..

4. Twoje hobby?
- Opowiadania, Muzyka, Filmy.

5. Uważasz że masz więcej zalet czy wad?
- Nwm. Raczej po równo. ^^

5. Co byś chciała w sobie zmienić?
- Nic chyba. 

6. Co zainspirowało cię do tego, ze twoje opowiadanie ma właśnie taką fabułe?
- Tak na prawdę to nwm. Po prostu piszę to, co mam na myśli i to, co chcę Wam przekazać.

7.Czy wybierasz się na koncert R5 5 lutego?
- Chciałabym, ale niestety nie. :(

8. Masz rodzeństwo?
- Tak.

9. Masz zwierze?
- Tak. Psa i kota. :)

10. trampki vs koturny?
- Trampki.

11. ulubiony napój?
- Pepsi, Sprite.


Jeszcze raz dziękuję, Kimberley. Buziaczki. =* 


`Beata`

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CZYTASZ = KOMENTUJESZ = MOTYWUJESZ. <3