środa, 16 lipca 2014

Liebster Blog Award


Witajcie! Zostałam nominowana do Liebastar Blog Award aż trzy razy! Nominowała mnie : Ronnie Lynch ( blog - link ), Austin&Ally ( blog - link ) oraz Carrie Benson ( blog - link )



PYTANIA OD RONNIE LYNCH :

1. W jaki sposób poznałaś R5 ?
- Przez serial Austin&Ally, w którym gra Ross. Zaczęłam szukać informacji o nim i dowiedziałam się, że ma zespół i tak to jakoś dalej się potoczyło.. :))

2. Czy lubisz Laurę Marano ?
- Tak.

3. Czy jesteś za Rydellington ?
- Nie, ponieważ (moim zdaniem) ich związek mógłby to mieć ogromny wpływ na zespół.

4. Jaka jest twoja ulubiona piosenka ?
- Nie umiem wybrać. xd Za dużo ich..

5. Krótko opisz siebie.
- Hmm. Więc jestem gadatliwa, roztrzepana (ciągle coś gubię xd), leniwa, wesoła, szczera (do bólu), zakręcona, pomocna, kocham adrenalinę, wariatka, pewna siebie. XDD

6. Jak zaczęła się twoja przygoda z blogowaniem ? 
- Przeczytałam kilka blogów i postanowiłam sama coś 'stworzyć' i spróbować swoich sił. 

7. Raura vs. Raia
- Raura.

8. Masz rodzeństwo ?
- Tak.. 

9. Kogo z zespołu (R5) najbardziej lubisz ?
- Hmm. Wszystkich kocham tak samo, ale skoro muszę wybierać, to chyba.. Riker.

10. Jakie masz drugie imię ?
- Nie mam drugiego imienia. xd

11. Czego najbardziej nienawidzisz w ludziach ?
- Kłamstw, dwulicowości.  

PYTANIA OD AUSTIN&ALLY:

1. Czy lubisz pisać bloga ?
- No pewnie, KOCHAM! ( gdybym nie lubiła, to pewnie bym go nie miała xd)

2. Czy przeżyłaś już śmierć kogoś z rodziny, swojego zwierzaka lub jakiegoś przyjaciela ?
- Tak.

3. Czy oprócz nominowanego bloga prowadzisz jeszcze inny ?
- Nie.

4. Do jakich fandomów należysz ?
- Hmm. Jestem :
     * R5er
     * Lovatic
     * Lauratic
     * Vampette 
     * trochę Smiler
     * Selenator

5. Twoja ulubiona piosenka teraz.
- Za dużo. Nie umiem wybrać. xd

6. Noc czy dzień ?
- Dzień.

7. Co myślisz o Austin&Ally ?
- vhoiuavhoirevhaiwuy  *.*

8. Czy byłeś już nominowany ? Jeśli tak, to ile razy ? 
- Tak, ale już nie pamiętam. Trochę tego było. xd

9. Czy czytasz blog, który cię nominował ?
- Tak.

10. Gdybyś miała wybrać jedną super moc to jaka by to była ?
- Wybrałabym dwie : latanie i oddychanie pod wodą. :3

11. Jak oceniasz Teen Beach Movie ?
- 9/10

12. Cieszysz się z nominacji ?
- Pewnie. ;))

PYTANIA OD CARRIE BENSON :

1.Czy lubisz pisać blogi ? 
- KOCHAM, tylko nie zawsze mam czas. <3

2. Co zainspirowało cię do pisania ?
- Na początku czytałam kilka blogów, po czym postanowiłam sama spróbować. ;)

3. Opisz siebie.
- Hmm. Więc jestem gadatliwa, roztrzepana (ciągle coś gubię xd), leniwa, wesoła, szczera (do bólu), zakręcona, pomocna, kocham adrenalinę, wariatka, pewna siebie. XDD

4. Ulubiony kolor ?
- Czarny, różowy, niebieski, żółty, jasne odcienie zieleni.

5. Do jakich fandomów należysz ? 
Hmm. Jestem :
     * R5er
     * Lovatic
     * Lauratic
     * Vampette 
     * trochę Smiler
     * Selenator

6. Masz rodzeństwo ?
- Tak.

7. Prowadzisz inne blogi ?
- Nie. 

8. Zainteresowania ?
- muzyka, fotografia, pływanie, jazda na rowerze, sport.

9. Największe marzenie ?
- Spotkać R5 i zamieszkać w USA.

10. Motto życiowe ?
- " You love, who you love, it doesn't matter!"


NOMINOWANI : 


PYTANIA DO NOMINOWANYCH :
  1. Ulubione słowo ?
  2. Ulubiony kolor ?
  3. Sukienka vs. spodnie ?
  4. Converse vs. Vans ?
  5. Gitara elektryczna vs. gitara akustyczna ?
  6. Angielski vs. niemiecki ?
  7. Ulubiony aktor/aktorka ?
  8. Ulubione danie ?
  9. Opisz siebie.
  10. Gwiazda z którą masz najwięcej wspólnego ?
  11. Rurki vs. dresy ?



KONIEC xd


Rozdział pojawi się wkrótce. ;) Prawdopodobnie w weekend. <3
Miłego odpowiadania. ^.^
Kocham. <3
B.

1 komentarz:

  1. Bardzo dziękuję ci za nominację, kochana <333

    OdpowiedzUsuń

CZYTASZ = KOMENTUJESZ = MOTYWUJESZ. <3